....
Männerriege Rüegsauschachen
Markus Stucki
Schulhausmatte 18
3415 Rüegsauschachen
034 461 62 31

02.02.2018
.
.
.

 
.
.
.
.
.
.

 

 

 
 



Partner und Links :



Aktuells ...

Es ist erstaunlich, was man alles erreichen kann,
wenn man sich nicht darum kümmert,
wer dafür die Anerkennung bekommt !
( allen stillen Vereins-Arbeitstieren gewidmet )

02.02.2018

Üses brandneue Bulletin isch dusse!
Und hie chasches, wie immer achelade
Härzleche Dank a Aui wo öpis derfür hei ta !
 
Ernst Rüfenacht
10.09.2017


Männerriegereise ins Val d'Anniviers


Wie abgemacht, trafen der Car und die 18 Teilnehmer pünktlich um 07.30 Uhr beim Bahnhof ein.
Petrus war uns am Samstag leider nicht gut gesinnt. Es regnete zum Teil in Strömen auf der ganzen Reise, was aber unserer guten Gesinnung keinen Abbruch tat.
Nach einem Kaffeehalt in Faulensee nahmen wir den Grimselpass in Angriff und kehrten zum Mittagessen im Bären Guttannen ein. Um 13.45 Uhr wurden wir auf der Gerstenegg erwartet wo wir „Energie im Granit“ (Kraftwerke Oberhasli und Kristallgrotte) besuchten. Auf der Fahrt herrschte dichter Nebel.
Bei dieser Witterung war die Passfahrt für den Chauffeur kein leichtes Unterfangen.
Auf dem Weg zu unserem Tagessziel stellten sich uns ein Maserati, der in einer scharfen Kurve die Leitplanke durchbrochen hatte und im Obergoms ein Alp Abzug in den Weg.
Dann war höchste Fahrkunst vom Chauffeur gefragt. Er meisterte die steile Auffahrt ins Val d’Anniviers mit Bravour und so erreichten wir unsere Unterkunft in Mayoux.
Nach dem Nachtessen verbrachten wir einen fröhlichen, angeregten Abend bei bester Laune.
Die Unterkünfte waren zwar eng. Sie erfüllten aber alle Bedürfnisse und so wurde es Morgen.
Der Chauffeur nahm nochmals bei engen und steilen Kurven über 1000 Höhenmeter die Weiterfahrt in Angriff.
Oben am Lac Moiry (Stausee auf 2250 m) angelangt, hatte es
geschneit. Und siehe da, es schien die Sonne und öffnete uns
den Blick auf eine wunderbare Berglandschaft. Die Wanderung
nahmen die meisten wie geplant unter die Füße. Zurück bei der
Staumauer wurde im Restaurant gegessen.
Auf der Rückfahrt gönnten wir uns noch einen Spaziergang durch
das schöne Grimentz. In fast einem Zuge fuhren wir dann ins Tal
hinunter und auf der Autobahn durchs Wallis hinab nach Hause.
Lediglich auf der Raststätte Gruyères legten wir einen Halt ein.

Frédy Zaugg

Mosi
01.06.2017
Turnen vom 01.06.2017

... und wieder es paar Impressione us üsem Turne !
Das mou mit Aroha, unger der Leitig vom Anne Käthi.
Merci viu mou !!
Chunnsch ou mou cho mitmache ?

Mosi
Mai 2017

Üsi nöischti Männerriege-Info isch online !

Markus Stucki
02.04.2017

Jugitage vom 17. und 18. Juni 2017

Festführer

Angebot Festwirtschaft

Weitere Infos folgen laufend...

Ernst Rüfenacht
27.02.2016
move on ...

... Was isch das ?
Es isch üse Flyer, wo mir Di wei gluschtig mache, i üsi Männerriege cho z turne !
Mir si e guete Huuffe und hei näbschtem Turne, paarne Aläss für üsi Jugend, ou e grosse gsellschaftleche Teil !
Chum doch eifach mou cho ineluege !
Hie fingsch üses Tätigkeitsprogramm

Mosi
27.02.2016
Skitag 25.02.2017 im Sörenberg

Bi beschtem Wätter hei mir dä Tag sehr gnosse !
Bisch s nächschte Mou ou derbi ?

René Kiener
27.02.2016
Turnen vom 23.02.2017

... und wieder es paar Impressione us üsem Turne !
Chunnsch ou mou cho mitmache ?

Mosi
05.02.2017

Üses brandneue Bulletin isch dusse!
Und hie chasches, wie immer achelade
Härzleche Dank a Aui wo öpis derfür hei ta !
 
Ernst Rüfenacht
05.02.2017

3 Spiele Turnier in Davos vom 28.01.2017


Es isch e tolle Usflug uf Davos gsy und mir hei Super-Resultat erreicht. Merci Kollege, dass Dir sit derbi gsy !!!

Rangliste 35 Plus

Rangliste 55 Plus


Peter Hofstetter
23.01.2017

HV 63
Ehrung Andreas Hängärtner



Lieber Res
Du hast die Geschicke der Männerriege wie Wenige vor Dir geprägt, geformt, vorausschauend geleitet und begleitet.
Die tolle Laudatio für Dich hat uns in Erinnerung gebracht, dass es ein Glück für uns war und auch weiterhin ist, Dich in unseren Reihen zu haben. Da Du nun von den Vorstandsämtern befreit bist, werden wir Dich nun sicher öfters am Donnerstag in der Halle antreffen

Herzlichen Dank für Alles !!!







Weiter dankt Andreas Hängärtner Heinz Fuhrimann für seine Arbeit als Kassier und für die Aktualisierung (EDV) in diesem Bereich.



Markus
Stucki
21.01.2017

Unser neues Tätigkeitsprogramm ist online



Wir freuen uns auf eine rege Teilnahme liebe Kollegen !!

Martin
Widmer
03.12.2016

Waldweihnacht 2016


Bald ist wieder unsere gemütliche Waldweihnachten.
Du bist sicher auch dabei !

René Kiener
12.11.2016

Familienabend in der Hasle Pinte


Wir hatten einen sehr lustigen und gemütlichen Abend,
welcher für Einige erst nach Mitternacht endete.
:-)
Herzlichen Dank den Organisatoren
und dem tollen Zauberer Alexis.
Es war ein Abend der in Erinnerung bleibt !!!

 

Mosi
18.09.2016
Bilder Turnabende


Schaut doch wieder mal in unser Foto-Album,
es hat einige neue Turn-Bilder dabei.

 
Mosi
27.02.2016
Skitag 2016 im Sörenberg


Wir durften bei besten Bedingungen, einen tollen Skitag erleben !
Herzlichen Dank René
 
René Kiener
07.02.2016

Üses brandneue Bulletin isch dusse!
Und hie chasches, wie immer achelade
Härzleche Dank a Aui wo öpis derfür hei ta !
 
Ernst Rüfenacht
31.01.2016


3-Spiele Turnier vom 30. und 31.01.16 in Davos

Üsi zwo Gruppene si sehr erfolgrich gsy, in Davos !
3. Rang MR Rüegsauschachen 2
mit Hofstetter Christian, Hofstetter Peter und Steinmann Peter

4. Rang MR Rüegsauschachen 1
mit Beer Walter, Fuhrimann Heinz und Widmer Martin

Supper Giele !!

Hie fingsch paar Bilder ...


Mosi
17.01.2016
HV 62
Ehrung Alfred Zaugg



Alfred Zaugg ist ein langjähriges Mitglied der Männerriege. Neben der Vereinsführung von 2007 bis 2010 engagiert er sich
ausserordentlich für den Verein. So ist er u.a.bereits viele Jahre für die Organisation des Chlousmärits zuständig.
Für seine Verdienste wurde er nun an der Hauptversammlung vom 15. Januar 2016 zum Ehrenmitglied ernannt. Wir gratulieren Alfred
Zaugg ganz herzlich und freuen uns auf seine weitere Mitarbeit.


Andreas Hängärtner
12.11.2015


Ein Abend im Forum / 12.11.2015

Eis isch ume ganz e guete Obe gsy !!

Mosi
30.08.2015


Männerriegereise ins Tessin

... eine der schöneren Reisen, welche die Männerriege seit einiger Zeit unternommen hat, startete am Samstag, 29. August 2015 um 06.20h mit Frank Scheiben ( Scheiben Reisen ) bei uns am Bahnhof in Hasle-Rüegsau.
Die Stimmung war sehr gut und dementsprechend "laferig" gings in Richtung Gotthard. Statt durchs Loch entschied sich die Reiseleitung ( Alfred Zaugg, Peter Steinmann ) für die etwas längere Route über den Gotthard-Pass. Es war die richtige Entscheidung, wir wurden mit einer herrlichen Passfahrt bei bestem Wetter belohnt !
1. Halt, Raststätte Gotthard Süd. Alles reibungslos und bestens.
In Ascona angekommen besuchten wir die Terreni alla Maggia und genossen nebst einem tollen Apèro auch eine umfangreiche Weindegustation!
Die anschliessende Wanderung ab Crodolo über eine ziiiemlich lange und steile Treppe hoch, liess uns die Degustation doch etwas spüren...
:-)
Aber sie war jeden Schritt wert !!!

Wanderung Samstag

Das erste kühle Bier in Ascona erhielt von jedem Teilnehmer eine sehr hohe Wertschätzung !
Die Sonne strahlte heiss vom Himmel und wir waren sehr froh, dass Frank uns unweit der Beitz abholte. Wir mussten also nicht noch ins Lido weitermarschieren. Super-Fränku !!
Weiter gings ins Centovalli zur Seilbahn auf den Monte Comino. Dort hausten wir im sehr schönen Grotto alla Capanna.
Nach einem gemütlichen ( weiteren ) Apéro gabs schon bald Znacht. Rinds-Schmorbraten und dazu auf dem offenen Feuer gekochte Polenta. Seeehr lecker !!
Der Ausklang wurde individuell genossen. Natürlich fehlte das "Meiern" nicht und es wurde viel und herzlich gelacht !
Warum die Nachtruhe "Nachtruhe" heisst konnte man am Gschnarche nicht ganz nachvollziehen. Der Merlot tat wohl das seine dazu...

08.00h => Frühstück.
Wie schon das Abendessen war auch das Frühstück sehr gut !
Heute stand ebenfalls eine Wanderung auf dem Programm.
Start "Grotto alla Capanna", Ziel "Grotto alla Capanna".
Wir konnten eine herrliche Rundwanderung durch Wald und Wiesen, mit herrlichem Ausblick auf den Lago Maggiore geniessen.

Wanderung Sonntag

Jetzt war eine Stärkung nötig! Einige verpflegten sich aus dem Rucksack und Einige ein weiteres Mal im alla Campanna.
Nach einigen wenigen Runden Cafè Coretto gings retour zur Gondel.
Unsere Heimfahrt führte uns hinunter nach Domodossola, via Simplon und Lötschberg sicher nach Hause.

Die Idee für diese tolle Reise stammte von Anton Wegmüller. Die grobe Planung erfolgte durch ihn zusammen mit Alfred Zaugg und Peter Steinmann. Sie alle rekognoszierten die Reise dann auch im Tessin. Die Organisation im Detail war dann
Sache von Alfred der dann auch zusammen mit Peter Steinmann als Reiseleiter fungierte.

Ein grosses Lob und Merci gebührt allen Dreien. Alles war top-organisiert und wird allen Teilnehmern noch lange in bester Erinnerung bleiben!
Der Dank geht auch an Frank Scheiben; er war ein rücksichtsvoller, zuvorkommender und pünktlicher Chauffeur mit einer wunderbar sanften Fahrweise der uns mit unvorhergesehenen Passfahrten unsere Reise noch verschönert hat.


Mosi
24.04.2015


Auffahrtswanderung vom 14.05.2015

Bisch scho agmäudet ?
De tue grad !!

René Kiener
14.01.2015

Üses brandneue Bulletin isch dusse!
Und hie chasches, wie immer achelade
Härzleche Dank a Aui wo öpis derfür hei ta !
 
Ernst Rüfenacht
16.01.2015
HV 61
Ehrung Hans Rüfenacht


Während 40 Jahren hielt Hans Rüfenacht als umsichtiger Kassier die Finanzen der Männerriege Rüegsauschachen im Lot. Nach seinem Rücktritt übernimmt nun Heinz Fuhrimann als neu gewählter Kassier diese Aufgabe.

Nach über vier Jahrzehnten Vorstandstätigkeit hiess es an der HV für die Mitglieder der Männerriege Hans Rüfenacht als Kassier zu verabschieden. "Deinen Entscheid zum Rücktritt respektieren wir, er entspricht ja auch dem Laufe der Zeit. Wir haben grossen Respekt vor dem, was du für den Verein in dieser langen Zeit geleistet hast; es verdient unsere grösste Wertschätzung und Anerkennung", bekundete Andreas Hängärtner, etwas wehmütig gestimmt, seinem langjährigen Vorstandskollegen, den alle Versammelten mit einem herzlichen Applaus beehrten.

Bilder der weiteren "Fleissigen"

Impressionen


 
16.11.2014


Aemme Grümpelturnier 2014
Eisstockclub Brünnli

Wir haben mit zwei Team's teilgenommen und hervorragend abgeschnitten !!!
Herzliche Gratulation !

Rangliste

Mosi
07.07.2014


Auffahrtswanderung vom 29.05.2014



Es isch wie immer ganz e tolle Alass gsy !!!
Merci viu mou Hene und René !!!

Heinz Fuhrimann
25.01.2014


Auffahrtswanderung vom 29.05.2014

Bisch scho agmäudet ?
De tue grad !!

Heinz Fuhrimann
25.01.2014


Skitag vom 25.01.2014

Es isch e troumhafte Tag gsy und mir heis souluschtig gha !!!
Merci René !

Mosi
18.01.2014

Üses brandneue Bulletin isch dusse!
Und hie chasches, wie immer achelade
Härzleche Dank a Aui wo öpis derfür hei ta !
 
Ernst Rüfenacht
22.12.2013


Turnfest Appenzell 2014

Hie chasch d Wettkampf-Vorschrifte achelade...

Mosi
11.11.2013


3-Spiele Turnier vom 09.11.2013

Doppelsieg für die Männerriege !
BRAVOOO !!!


Hie fingsch d Ranglischte

1.Rang:


2.Rang:


Heinz Fuhrimann
11.11.2013


3-Spiele Turnier vom 09.11.2013

Doppelsieg für die Männerriege !
BRAVOOO !!!


Heinz Fuhrimann
11.11.2013


Skitag vom 25.01.2014

Mir wei, wie au Jahr, wieder mau uf d Schii !
Bisch ou derbi ?
De mäud Di möglechscht glyy a !!!

Amäudig

René Kiener
08.09.2013


Männeriegereise vom 07. und 08.09.13

Mir hei e herrlechi Männerriege-Reis id Innerschwiz gha !
Merci viu mau üsne beide Organisatore, Alfred Zaugg und Toni Wegmüller !!!

Wanderung 07.09.2013
Wanderung 08.09.2013

Mosi
02.09.2013
ESAF 2013

danke viumau aune häuferinne u häufer. dir heit das super gmacht..
äs grosse merci o a üser vile liebe gest wo mir a üsem stand hei dörfe bewirte...
äs isch äs superfest gsi..


hie chasch es paar Impressione aluege ...

Heinz Fuhrimann
TOP !!








Heit dir gwüsst das mir 3 Vereine am Eidg. Schwingfest zBurgdorf ä Verpflegigstand betribe ir Schwingergass?

weiter lesen:
 
Heinz Fuhrimann
09.05.2013
Uffahrtswanderig vom 09.05.2013

... und e witeri luschtigi MR Uffahrtswanderig isch düre.
Merci de Organisatore


Jüre
05.05.2013
d Männerriege uf Velo-Tour vom 25.04.2013

Nacheme guete Tüürli ghört es Znüni natürlech derzue ....


Heinz Fuhrimann
27.04.2013

Üsi nöischti Männerriege-Info isch online !

Andreas Hängärtner
26.04.2013



Auffahrtswanderung vom 09.05.2013

Du bisch sicher ou derbi, a üsere traditionelle Wanderig !
Es isch, wie jedes Jahr e bsungere Alass i üsem Vereinsjahr!
Hie chasch d Iladig achelade

René Kiener

Heinz Fuhrimann
14.02.2013


Üses brandneue Bulletin isch dusse!
Und hie chasches, wie immer achelade
Härzleche Dank a Aui wo öpis derfür hei ta !
 

Ernst Rüfenacht
02.02.2013

Männerriege News

Mir hei es nöis Ehremitglied !
Peter Wüthrich

Merci für Dis Engagement für d Männerriege !!!

Und ou zwöi nöji Freimitglieder :
BRAVO Beat Dummermuth und Alfred Zaugg


Und uses Tätigkeitsprogramm 2013 isch jetz ou online.

Jüre
26.01.2013




Männerriegen-Skitag auf der Elsigenalp







Es isch e geniale Schiitag gsy uf der Elsigenalp !
S Wätter het passt und Lüt hets ou nid so viu gha !!
Mir gö SICHER wieder !
Merci viu mau am René für d Organisation !
Es het passt....
:-)

Mosi
02.12.2012

Chlousmärit 2012

Chunsch ou a üse traditionell Chlousmärit im
Rüegsauschachen ?
Es het wie jedes Jahr e Huufe attraktivi Ständ, viu Musig und
natürlech e Samichlous !
Mir fröje üs uf Di Bsuech !!!

Jüre
02.12.2012
MR Waldweihnacht 2012

Mir träffe üs am DO, der 13.Dezämber 2012 am 19.00h wie immer bim Hornusser-Hüttli ungerhaub vor ARA.
Oder die wo wei acheloufe, am 18.50h ufem Sunneparkplatz.
Du bisch ou derbi gäu ?!
Hie chasch d Yladig achelade.
 
Heinz Fuhrimann
18.05.2012



Auffahrtswanderung vom 17.05.2012

Es isch e herrleche Tag und e schöni Wanderig gsy !
Da simer düre:
ueche -
http://maps.google.de/?q=http://share.abvio.com/70dd/12c2/4bcb/a09c/Cyclemeter-Hike-20120517-0905.kml
ache -
http://maps.google.de/?q=http://share.abvio.com/70dd/12c2/4bcb/a09c/Cyclemeter-Hike-20120517-1707.kml
D Bilder fingsch, wenn obe uf's Bild klicksch.
Merci viu mau am René, am Hene und am Beat

Jüre
16.05.2012

Üsi nöischti Männerriege-Info isch online !

Andreas Hängärtner
07.05.2012



Auffahrtswanderung vom 17.05.2012

Du bisch sicher ou derbi, a üsere traditionelle Wanderig !
Es isch, wie jedes Jahr e bsungere Alass i üsem Vereinsjahr!
Hie chasch d Iladig achelade

René Kiener

Heinz Fuhrimann
01.02.2012

Üses brandneue Bulletin isch dusse!
Und hie chasches, wie immer achelade
Härzleche Dank a Aui wo öpis derfür hei ta !
 
Ernst Rüfenacht
20.01.2012

Männerriege News

Mir hei es nöis Freimitglied: BRAVO Ruedi Leibundgut

Und witer hei mir wieder nöji Doks online:
- Tätigkeitsprogramm 2012
- Info Skitag 2012 Elsigenalp
- Aufgebot Frühlingsmehrkampf 2012
- neue Zusammenstellung Vorstand

Jüre
15.12.2011

Wald-Weihnacht

Chaut isches gsy ! Und gluftet hets ! Es isch sogar e Sturm akündet gsy !!! Aber trotzdäm hei 26 wätterfeschti Männerriegeler am Füür gsunge und der Gschicht "der Götti" zueglost. Leider nid wie üblech am Tanneböimli, der Luft het schneuer usblase aus das azüntet isch gsy !
När heimer üs de im Hüsli inne a feine Paschtetli chönne ufwerme.
Merci a Fuhrimaas für's vorbereite und aune wo si derbi gsy.
Schöni Wiehnachte...


Jüre
02.12.2011
Chlousmärit vom 02.12.2011

Es isch wieder mau ganz e guete Märit gsy !
Merci dass Dir sit cho und heit mitgmacht !

Jüre
27.11.2011
Chlousmärit vom 02.12.2011
Hie chasch luege, wenn Di Isatz isch.

René Kiener
21.11.2011
Waldweihnacht 15.12.2011
Liebe Mitglieder
Hier findet Ihr unsere Einladung zur Waldweihnacht 2011.
Wir freuen uns auf viele Männerriegeler und einen gemütlichen Abend

Heinz Fuhrimann
21.11.2011
Männerriege-Skitag vom 28.01.2012
chunnsch ou mit uf d Elsihgenalp ?
Hie fingsch s Programm.

René Kiener
17.11.2011

Ein Abend im Forum

Der Abe im Forum isch viu besser gsy aus d Foto-Qualität!
:o)
Mir si klätteret, hei d Sportcheigle umgschosse, si uf d Velo ga schwitze und hei natürlech ou no badet und üs im Whirlpool erhout.
Es het gfägt !


Jüre
23.09.2011



Chästeilet im Justistal

Chum simer mau am Chästeilet im Justistal, wärde die Chäse scho gfingerlet !
Jäääää, es chönnt sy, das mir nächscht Jahr ou ume dobe sy !

Es isch ganz guet gsy !!!

Jüre
10.09.2011

Ab sofort fingsch hie immer die aktuelli Version vo üsere Männerriege Info !

Andreas Hängärtner
05.09.2011



Vereinsreise vom 03. und 04.09.11

D Männerriege isch uf Reise gsy.
Und zwar si mir im Val de Travers gsy ga wandere!
Hie chasch d Route vom Samschtig und hie d Route vom Sunntig ga nache luege. Klick eifach ufe Tag...
:o)
Aus Erschts simer z Couvet ga Absinthe probiere.
La Ptite heisst die Brönnerei !
Mir si so da ghöcklet und hei deguschtiert, wo plötzlech e Soulärme s Tal gfüllt het! E FA18 isch mit wahnsinnige Kapriole düre Himmu düüset !
Phooaaaaa !!!
Nach dere schpektakuläre Flug-Show heimer de der Wäg nach Chasseron unger d Füess gnoh. Es isch e herrlechi Wanderig gsy !!! Dobe acho het üs statt e fründlechi Wirtin e Suurnibbu vome Beizer ewartet.
Am 23.00h !!! isch Fürabe gsy, UNGLOUBLECH !!!
Aber was solls ! Mir heis glich luschtig gha...
:o))
D Rückwanderig am Sunntig isch äbefalls guet gange.
Im Schiff uf Neueburg simer de aui chli schlampig gsy.

Es grosses Merci am Fred Zaugg und am Toni Wegmüller für d Organisation vo üsere Reis !

Es isch ganz guet gsy !!!

Jüre
27.06.2011



Turnfest vom 25. und 26.06.11


Mir si am 25. und am 26. Juni z Bottighofen am Turnfescht gsy.
Es isch sehr e guete Alass gsy, bsungers ou drum, wiu d Männerriege und der TV Rüegsauschachen zäme dert si gsy !

Die erschte Bilder fingsch daaaaaaa unge dranne !!!



Turnverein


SplashFunRun


Härzlechi Gratulation a üse Tinu Widmer !!!

Är het der hervorragend 5.Rang
i sire Kategorie erreicht !!!
BRAVO Tinu !!!


Mit de räschtleche Resultat simer zfriede.
S Ziel isch nid blibe z'stah sondern versueche glich z bliebe
oder sogar i einige Fäll z verbessere !
Aber s Wichtigschte isch nach wie vor das mir e gueti
Gsellschaft hei gha und jede miteme guete Gfüeu und zfriede
Hei isch !
Merci viu mau für Öje Isatz !!!

Ranglisten Männerriege:
Einzel M1
Einzel M2
Einzel M3
Einzel M4
Fit & Fun

Rangliste TV:
Aktive



Da heimer natürlech ou mitgmacht !!!
Die Giele chöi ou nachere herte und länge Nacht no spörtle !!!
Guet gmacht Scherti, Päscu, Löru, Küsu, Toni und Jüre

D Ranglischte fingsch da

Jüre
06.06.2011



Auffahrtswanderung vom 02.06.2011

Ou Hüür isch d Männerriege ar Uffahrt wieder ga wandere !
Es het passt, muesch nächscht Jahr unbedingt ou mitcho !!!
Merci de Organisatore !
Hie chasch d Bilder aluege ...


Jüre
20.05.2011













Hier die Resultate:

Hasle 1017 Std. 850 Personen (ohne Gruppen)
Rüegsau 1407 Std. 1100 Personen (ohne Gruppen)

Herzlichen Dank an alle TeilnehmerInnen und HelferInnen!!
Wir wissen dass nächstes Mal die Zähler auf Null sind und der Wettkampf erneut beginnen kann !!

Scherti
13.05.2011




Mir gö ar Uffahrt, wie jedes Jahr ga wandere.
Du chunnsch sicher ou mit ?!
Hie chasch d Iladig achelade

Jüre
10.05.2011













Hier kannst Du unser aktuelles Programm herunterladen,
in Deine Agenda eintragen und MITMACHEN !!!
Wir freuen uns auf Dich !!!

Scherti
09.05.2011




Mir hei es nöis Vereins-Bild ....

Jüre
02.05.2011




Ab Hüt simer online !!!
Chum und lueg ine, es het e Huufe intressanti Sache drinne!


Jüre
14.04.2011





Mir bewege üs ou !
Und Du machsch mit !!!
Hie fingsch der Flyer und der Brief ad Vereine.
Auso, grad sofort ischribe:
11. bis 13.Mai 2011

Scherti
26.03.2011

Ab sofort fingsch hie immer die aktuelli Version vo üsere Männerriege Info !

Andreas Hängärtner
26.03.2011
Jetz fingsch i de

ou d Wiisige fürs Fit&Fun und fürs 3 Spieleturnier

Jüre
07.02.2011
Mir wei wieder mau es nöis Föteli vor Männerriege mache!
Hie fingsch d Termine.
Muesch auso UNBEDINGT ou cho denn!

Jüre
01.02.2011

üses nöje...
Tätigkeitsprogramm 2011 isch online
Chunnsch ou cho trainiere, gäu ?!


Jüre
22.01.2011

Skitag Lauchernalp


Bilder Peter Haueter


Bilder Heinz Fuhrimann

es isch e Troumtag gsy uf der Lauchernalp!
Sunne, perfekti Pischte, wenig Lüt ...
Was wosch no meh?!
Guet, wennme d Stöck derbi hätt gha, ja, de wärs ou nid schlächt gsy...
:o)
Mir heis zfriede gha und der Abschluss im Brünnli het ou passt.
Teeu si zwar am Tisch fasch ipennet
hie fingsch d Biudeli ...
MERCI viumau René fürs organisiere

Jüre
15.01.2011

Skitag Lauchernalp 22.01.2011
chunnsch ou mit ?

Hie fingsch s Programm.

Jüre
01.12.2010

Waldweihnacht 16.12.2010
Liebe Mitglieder
Hier findet Ihr unsere Einladung zur Waldweihnacht 2010.
Wir freuen uns auf viele Männerriegeler und einen gemütlichen Abend


Wöufu
16.08.2010

D Ferie si düre, mir gseh üs am Donschtig wieder ir Halle, gäu!
Hie chasch d Leiter-Info achelade
Zudäm fingt am Donschtig, der 19.08.10 ou no e Fuschtball-Rundi statt, chumm doch ou cho luege.
Es het ou es chliises Beizli dert.

Jüre
16.07.2010

Wie wärs wieder mau miteme Usgang ?

Jüre
01.07.2010

Härzleche Dank de Organisatore und de Bsuecher vo üsem hüürige Brätle
:o)

Da fingsch no es paar Biudeli


Jüre
19. und 26.06.2010



Jetz isch das Turnfescht ou scho düre...
Mir si mit 10 Männerriegeler am Einzel, und mit 12 Manne am
Fit & Fun gsy .



Härzlechi Gratulation am Martin Widmer !
Är het im Einzel der sehr guet 8. Rang erreicht
und isch uszeichnet worde !

Hie fingsch d Ranglischtene vom Einzelturnen :
Männer 35+
Männer 45+
Männer 55+

und da isch d Ranglischte vo üsem Fit & Fun.

Mir schaffe dranne !
:o)

Bricht us der Zytig

Äbefalls es grosses MERCI a üsi zwe Schiedsrichter Werner Schmid und Andreas Mathys (li)


Jüre
24.05.2010


Am SA, 05.Juni 2010 ab 18.00h isch wieder üses
beliebte Fischässe ir Aula !!!
Mir fröie üs uf Öie Bsuech und hoffe dass Dir no es paar Fründe und Bekannti mitnäht !
Auso, bis denn...!

Regula
12.04.2010
Hie fingsch d Startlischte vom Turnfescht 2010
Gruppe und Einzel


Jüre
21.03.2010
S aktuelle Tätigkeits-Programm isch jetz online

Jüre
17.01.2010

Üsi nächschti Turnervorstellig isch scho gly !!!
chunnsch se ou cho luege ?
Hie fingsch Infos

ForosFotosFotos......
Hauptprobe Jugi
Hauptprobe TV
Gruppenbilder Jugi


Jüre
09.12.2009

Scho gly fingt üsi Waud-Wiehnacht statt.
D Yladige si ungerwägs, es wird wie jedes Jahr

Du chunnsch doch sicher ou, gäu?!

Hie chasch d Yladig achelade
.

Wöufu Schmitt
06.11.2009



Dank der spontanen Unterstützung der Männerriege Rüegsauschachen, welche die Organisation des
Chlous-Märit übernommen hat,
kann er auch dieses Jahr stattfinden!

Wir freuen uns auf eine grosse Aussteller-
und Besucherzahl.


Verein Ladengeschäfte
Hasle-Rüegsau und Umgebung
zusammen mit der
Männerriege Rüegsauschachen

Alfred Zaugg
06.11.2009




D Lilo und der Peter Hofstetter hei hüt ghürate !
Mir gratuliere vo Härze und wünsche no ganz e Huufe wunderbari Jahr !!!

Jüre
07.09.2009

Ab sofort fingsch hie immer die aktuelli Version vo üsere Männerriege Info !

Alfred Zaugg
07.09.2009


E wunderschöni Reis und es tolls Fescht liege hinger üs !
Hie si afe die erschte Bilder, der Reisebricht isch no in Bearbeitig...
Leider het üse Reiseleiter, der Toni Wegmüller e Unfall gha und sich d Bänder grisse !
Gueti Besserig liebe Toni und Merci Dir und am Fredy Zaugg für d Organisation !!!

Hie chasch der Reisebricht achelade...
Und no es ganzes Album Biuder meh ! Merci Res Kummer

Jürg
08.08.2009


S detailierte Programm vo üsere Herbschtreis isch online
Und es wird seeeeeehr guet !!!

Toni
Wegmüller
04.08.2009

Neu chasch jetz ou diräkt abem Männerriege / mosiweb doodle !
Isch es tolls Ding !!

Jürg
20.07.2009



Der TV geit am 09.August 2009 i Seilpark Gantrisch
und am 28.August isch s TV Brätle.
Da si mir vor Männerriege ou iglade. Chunnsch ou gäu !!!

Seilpark Gantrisch
TV Brätlen
Und verpasset d Amäudefrischt nid !

Res Burkhard
02.07.2009


Es het gfägt üses Brätle und mir heis luschtig gha bis am......
Chunnsch s nächschte Mau ou, wenn Hür hesch gfäut, gäu !!!

Wöufu Schmitt
20.06. bis
21.06.2009


... Turnfest-Bilder
:o)


Wöufu Schmitt
21.06.2009


Die Ranglisten unseres grossen Faustball-Event sind online!
Besten Dank an alle Helferinnen und Helfer und an alle Spieler, welche teilweise seeeeehr lange Anfahrtsreisen auf sich genommen haben !!!

Hier kannst Du folgendes herunterladen :
Wichtige Informationen
Spielplan SFS
Spielplan Seniorenmannschaften
Angebot Festwirtschaft
Gesamt-Rangliste
Resultate Seniorenmeisterschaft

Jüre Mosimann
Jörg Jenni
21.06.2009


Am 4.Juli 2009 findet bei uns im Rüegsauschachen die
42. Schweizermeisterschaft im Faustball statt !!!
Parallel dazu führt die Männerriege und die Faustballgruppe Rüegsauschachen auch noch ein internationales Faustballturnier, mit Mannschaften aus der Schweiz, Deutschland und Östereich durch.
Und zudem wird auch noch die Seniorenmeisterschaft 2009
ausgetragen.
Dies verspricht einen sehr intressanten Einblick ins Faustball !!!

Hier kannst Du folgendes herunterladen :
Wichtige Informationen
Spielplan SFS
Spielplan Seniorenmannschaften
Angebot Festwirtschaft ( folgt )
Ranglisten ( folgt )

Also, wir freuen uns auf Deinen Besuch beim Spielfeld und in unserer Festwirtschaft !!!

Heinz Fuhrimann
Jörg Jenni
21.05.2009


Wie jeder Jahr, isch d Männerriege ou Hüür mit ihrne Familie ga wandere. S Wätter het gschtimmt und d Stimmig isch sehr
guet gsy!
Merci de Organisatore und natürlech ou aune wo si mit cho.

Wöufu Schmitt
03.05.2009

Üsi nöischti Vereins-Info 01/2009
sowie d Yladig und d Charte für üsi Uffahrtswanderig si
online!
:o)


Zaugg / Kammermann
14.04.2009

Hie chasch nacheluege wie d Gruppe fürs Turnfescht Biglen zämegschteut si

Kammermann
02.03.2009

Ab sofort chasch s aktuelle TV Bulletin hie uf der TV-Site ou online aluege! ( 10.2 MB )
Härzleche Dank am Ernst Rüfenacht !!!

Jüre
23.01.2009

Die Hauptversammlung der Männerriege konnte
zwei langjährige Mitglieder ehren !

Wir gratulieren Peter Hofstetter und Heinz Fuhrimann ganz
herzlich zu 30 Jahren Männerriege Rüegsauschachen.
Dies wurde anschliessend an die HV natürlicht gefeiert !
:o))

Jüre
23.01.2009

s nöje Tätigkeits-Programm und es paar Bilder si online

Jüre
25.12.2008
Jugitage 08
Schlussbrief des TBOE-Präsidenten Andreas Urwyler zu unseren erfolgreichen Jugitagen

Uri
18.12.2008
Einladung
zur Hauptversammlung 2008 ( Nr. 55 )
der Männerriege Rüegsauschachen vom 23.01.2009

Jüre
08.12.2008

Natürlech träffe mir üs ou Hüür, wie jedes Jahr zu üsere
Wald-Wiehnacht. Und wie jedes Jahr wirds sicher ou im
2008 ganz e schöne und blibende Alass !
Sie fingt an 18.Dezämber im Hornusserhüttli statt.

Du chunnsch doch sicher ou, gäu?!

Hie chasch d Yladig achelade
.

Wöufu Schmitt
01.11.2008


Es isch wieder einisch ganz luschtig gsy a üsem Familie-Abe
im Bären z Rüegsau !
Fein gässe, viu und guet glaferet ... Es het passt !
Und aus Chrönig isch no s Duo Narrensicher ufträtte,

die Zwe muesch gseh ha...
Hie no es paar ( leider chliii unscharfi ) Biudeli

Jüre
03.11.2008


Wau...!
Der Toni het ja e Bombe-Reis fürs 2009 organisiert!!!
Auso, unbedingt amäude und izahle, de bisch derby.
D Teilnähmerzahl isch limitiert!

Hie fingsch s Reise-Programm!

Toni
Wegmüller
01.10.2008

Am 1.November 2008 fingt wiederum üse Männerriege-Abe
statt! Mir träffe üs am 18.45h im Bären Rüegsau zum Apèro.

Hie chasch d Iladig achelade.

Jüre
10.08.2008

Die nöischti Vereins-Info 02/2008 isch online!
Aune e guete Start nach de Ferie !!!

Jüre
03.07.2008


Trotz der churtfrischtige Verschiebig usem Spatzenäscht hei mir wieder ganz es guets Brätle gha! Härzleche Dank de Organisatore!
:o)

Jüre
01.05.2008


Ja das isch ume ganz e gueti Uffahrts-Wanderig gsy !!!

S Wätter isch auso würklech nid erfröilech gsy, wo mir üs
bim Schueuhuus hei troffe. Aber wie au Jahr isch es wackers Grüppli zwäg gschtange und mir si los glüffe.
Gäge Lützuflüeh, z Golbach links ueche, potz isch das obsi!!!
Bis mer de bim Ämmechnöi üse Znüünihaut hei gmacht.
Pop... scho isch der erscht Zapfe usere Fläsche use gschpickt...!
Mir si när witer, üses Ziel isch klar gsy, d Moosegg.
Es isch ganz e schööni Wanderig gsy und mir hei när die meischti Zyt sogar no Sunne gha!
Dobe acho isch es herrlech Apèro zwäg gschtange und der Grill isch scho fasch rotglüehig gsy !

Merci viu mau de Organisatore ! Dir heit das würklech tiptop gmacht !!!
:o)
Nachem ässe, lafere, güügele und sünnele hei der Heinz Führimann und der Pesche Hofstetter d Kids zämetrummlet !
Nenei, no nid Hufise schiesse, us aktuellem Alass hei die Zwe es richtigs Torwandschiesse zwäg gmacht ! Und es het sogar Panini-Biudeli gä z gwinne !
Sooooo geil ! Hups, excüsee,
sooooo guet !!!
Jaja, s Hufisele isch natürlech ou no dra cho, das ghört haut würklech eifach derzue !!!
Merci viu mau ou dene 2 Kollege für Ihre aujährlech Ysatz!!!
Es isch MEGA cool gsy !
Und scho isches nache gsy für nidsi. Da s Poschi viiiu z'früech gfahre isch, simer haut ache glüffe.
Ja wenigschtens id Nöimühli...
:o)
Zum Abschluss ir Sunne hets de doch no Pommes Frites gäh.
Eh d Kids hei sich haut würklech scho MEGA gfröit druuf!!!
Zum Schluss isch z säge, dases wieder ganz e schöni und zfriedeni Uffahrtswanderig isch gsy ! Öpis wo eim ganz sicher i tiptoper Erinnerig wird bliebe...!
Hie isch s erschte Album und da isch s zwöite Album.
Seeeeehr sehenswärt !

Jüre
25.04.2008
TV
Männerriege
Jugitage 08

Scho gly erschiint s nöje Hasle-Info.
Natürlech isch der TV und d Männerriege dert ou drinne.
Aber ou d Jugitage 2008 hei mir la iträge.

Ernst
Rüfenacht

Jüre
20.04.2008

Und d Yladig für üsi Uffahrtswanderig vom 01.05.2008
isch ou online


Kammermann
20.04.2008

Die nöischti Vereins-Info 01/2008 isch online

Jüre
19.04.2008

Im Juni isches so wit und mir füehre die beide Jugitage 2008
vo de Giele und vo de Meitschi düre!
D Organisatione loufe beschtens und scho gly chasch hie
e Huufe Infos achelade.
Auso, ineluege !

Jüre
10.04.2008

Achtung, d Volley-Termine wärde grad überarbeitet und mit der Jugi koordiniert.
Scho gly fingsch hie der aktuell Trainings-Plan
Jüre
   
11.03.2008

Ab sofort chasch s aktuelle TV Bulletin hie uf der TV-Site ou online aluege ! ( 3.8 MB )
Härzleche Dank am Ernst Rüfenacht !!!
Jüre
   
25.01.2008

Mir hei e produktivi und gueti HV gha, Aktuells folgt.
Hie üse Vorstand und das si d Charge

Jüre
   
15.01.2008
Volley

S Training vor Volley-Gruppe vom Fr 18.01.2008
isch abgseit. Es si e Huufe Lüt furt
:o)

Jüre
   
20.12.2007


Potz isch das e schöni Wald-Wiehnacht gsy !!!
Nachem Singe verusse am Boum, es isch bitterchaut und fiischter gsy, usser natürlech de Cherzli wo hei gschune, het üs der Wöufu
mit Glüehwy, Güetzi und eme wermende Füür vorem Hüttli erwartet !
"Läck" ...
"ou SUPER" ...
"Hey Wöufu, das isch de der Hit" ...
hets tönt und es isch ganz e gueti und zfriedeni Schtimmig gsy !
Nach rege Diskussione und Gschpräch simer de ichebätte worde,
Mmmmm het das fein gschmöckt! Pfäffer, Spätzli, Randesalat....
Und ganz am Schluss sogar no es Dessert !!!!
Ja, das ganze Wiehnachtsässe isch würklech 1.Klass gsy !
Merci no mau am Wöufu und natürlech ou der Silvia wo Ihn tatchräftig het ungerstützt !!!

Mir wünsche aune e schöni Wiehnachtszyt ...!!!

Jüre
   
24.11.2007
D Yladig für üsi Waud-Wiehnacht isch gmacht und Dir chöit die hie achelade.
Jüre
   
23.11.2007
Volley-Plausch

D Volley-Night gits nüm, leider, aber es geit glich witer !!!
Hie fingsch üse Trainings-Plan und wenns Di gluschtet, mäud Di doch bi mir !
mosi@mosiweb.ch
Jüre
   
02.09.2007


Scho früech am Morge isches Hüt los gange !
Eh klar, üsi Herbschtwanderig isch ja agseit gsy !
Zerscht simer mitem Zug bis und mit Schönried und vo dert a mitem Gondeli obsi ufs Rellerli.
S Wätter isch genial gsy und d Sunne het gschune was si het möge. Keis Lüftli und glich hei d Gondeli scho chli gschwanket...!
Wieso ächt? Hihihi

Der Empfang ufem Rellerli hätt nid chönne besser sy!
Chum simer uf der Sunneterasse ghocket het üs d Valerie und d Paula bereits miteme sunnige Lächle Kafi und Gipfeli serviert!
Es isch nid lang gange bis me de het Wysse ufta, Derbi simer no gar nüt glüffe!!!
Beschte Dank am Pesche Steinmann für das Zmorge !!!
Natürlech hei es Paar vo üs ou d Rodelbahn und d Bobby-Cars usprobiert! Guet, eine het ufem Lift 2 Alöif brucht biser de isch ueche cho...!
:o))
Mir hei de no churz s Schwingfescht bsuecht und si de losgwanderet. Der erscht Wander-Zwüschehalt isch de im "Chaltläger " gsy ! Mineral, Wysse und Sandwich, eh ja, Znüni haut!
Vo dert a isches de chli zur Sach und s "Fuessgängerschtreife-Loufe" het ufghört. Hihihi, Ja das wirdeni äuä no lang ghöre! Aber es het gfägt und s Frei-Bier ir Sunne het e Huufe Seelene tröschtet.
Vom Mittagshalt bis is Sparenmoos isch när aues tiptop gange
und der Ritt uf de Trottinet het auso begeischteret !
Dank der Irène heimer de doch ou no pünktlech d Talfahrt chönne starte !!!
Der Abschluss isch de, wie erwähnt äbe im Sunnegärtli, bi chüehle Bier gsy.
Danke viu Mau am Heinz Fuhrimann für d Organisation vo üsere Herbschtwanderig 2007 !
Hie chasch d Biudeli luege ...

Jüre
   
11.08.2007




D Volley-Night vom 01.01.2008 wird langsam wieder aktuell! Hesch Luscht zum mitmache?
Mäud Di doch bi mir.
Jüre
   
01.08.2007
D Vereinsinfo 02/2007 chasch jetz hie achelade
und die revidierti Iladig für d Herbst-Wanderig ou

Jüre
   
25.06.2007
Ja sicher isch d Männerriege ou am ETF z Frauenfeld gsy !
:o)
D Gsellschaft isch im Vordergrund gsy u8nd s Sportleche isch ou nid z churz cho !
Uf au Fäu blibe de Mitglieder wo si mit cho e Huufe gueti Erinnerige zrügg !
Und s nächschte Turnfescht wartet scho...
:o)
Hie chasch Biudeli luege, Teil 1 und Teil 2

Jüre
   
08.06.2007
D Vereinsinfo 01/2007 chasch jetz hie achelade
Jüre
   
25.05.2007

Üse Zytplan vom ETF in Frauenfeld isch jetz online
und Du chaschne hie achelade


Jüre
   
17.05.2007

Üsi Uffahrtswanderig het trotz em miises Sch..wätter
16 Wanderer/Inne a Startplatz glockt! Eh, wenn me sich de aube dermit het abgfunge wirds meischtens e glungene Alass!
Ja so ou Hüür !
Sowou d Kids, wie die Erwachsenen hei sicher wieder ganz viu gueti Erinnerige chönne Hei träge!
D Biuder fingsch hie

Jüre
   
28.03.2007

Am 02.09.2007 gö mir uf üsi Herbscht-Reis.

Gemäss üsem Tournus gits Hüür e 1-Tägigi Reis und hie ufem Programm fingsch aui Details.
Und natürlech wei mir Di ou hie derby ha !!!
:o)

Jüre
   
28.03.2007

Mir gö scho gly ga wandere !
:o))
Hie fingsch d Yladig und s Plänli vo üsere Uffahrts-Wanderig
vom 17.05.2007
Mir hoffe natürlech das ou Du derby bisch !!!!

Jüre
   
13.03.2007

So het d Turnvorschtellig bir Männerriege usgseh...
:o))

Jüre
   
05.03.2007

Zzzzzack !!!!
Scho si die erschte Föteli vo üsere Turnvorschtellig
online !
Es isch wie immer e MEGA guete Alass gsy! Und dank aune Turner/Inne und Hälfer/Inne isches erscht rächt SUPER gsy !
Guet gmacht und es grosses MERCI
a aui Beteiligte !!!


Jüre
   
04.02.2007

Ou d Männerriege het jetz e Site mit Dokumänt
Klick hie druf

da fingsch ou ganz intressanti Sache...

Jüre
   
22.01.2007

Soselisoo...
D Jahresmeischterschaft 2006 und d Fliss-Uszeichnige 2006
chasch jetz ou luege...
Härzlechi Gratulation und es grosses MERCI für aui öji Turn-Isätz
im 2006 !!!
s Leiter-Team

Jüre
   
21.01.2007
D Männerriege het HV gha.
Aune scheidende Vorstands-Mitglieder danke mir härzlech füre Isatz wosi für d Männerriege gleischtet hei. De nöje Vorstands-Mitglieder wünsche mir viu Spass und Zfriedeheit i ihrer nöje Tätigkeit!
S nöje Tätigkeitsprogramm isch online
Der nöj Vorstand äbefalls.
D Resultat us der Jahresmeisterschaft chöme ev ou gly da dri...
Jüre
   
08.01.2007
D Startlischtene vom eidg. Turnfescht z Frauenfeld si online
Jüre
   
02.01.2007

Üsi

isch düre, es isch ganz e guete Alass gsy !!!
Hie fingsch d Info , d Ranglischte 2 , d Ranglischte 3 und es paar Föteli. Obs witergeit gsehmer de, i gloubes scho...

Jüre
   
18.11.2006

Für d Volley-Night im Forum gits e nöje Button

Jüre
 
12.11.2006

Hie fingsch immer meh Infos über
d Turnvorschtellig 2007

Jüre
 
12.11.2006

Üsi Adräss-Lischte isch mit de Daten vom Giove Noto und vom Pesche Haueter erwiteret worde. Chaschse unger

achelade.

Kammermann
 
29.10.2006
Üse Üebigsplan für d Turnvorstellung isch online
Kammermann
 
22.09.2006
Mir wünsche üsne drü verletzte Kollege gueti Besserig
und hoffe dass si gly ume zwäg chöme !
Jüre
   
17.09.2006

Mir näh jetz definitiv ar Volley-Night im Forum teil!
Die isch am 01.01.2007...
Hie chasch luege wär aues mit chunnt.
Wenn's Di ou gluschtet chasch Di hie amäude
:o)

Jüre
   
26.08.
und 27.08.2006
Mir hei e ganz tolli Männerriege-Reis gmacht !!!
Der Reisebricht und d Biudeli chasch hie luege...
Jüre
 
24.06.2006
Bi schönschtem Wätter isch üsi Männerriege am Samschtig Morge
as tboe-Verbandsturnfescht uf Herzogenbuchsee greist.
Mir gratuliere hie ganz härzlech üsem Christian Hofstetter zur Uszeichnig i sire Kategorie !!!
BRAVO !!!
Es isch wie jedes Jahr e guete, sportleche und gsellschaftleche
Alass gsy und d Schluss-Vorfüehrig am Sunntig Namittag het däm Fescht e guete und runde Abschluss gäh.
Ranglischte Gruppe
Ranglischte Jg 76 - 67
Ranglischte Jg 66 - 57

Ranglischte Jg 56 - 47
Ranglischte Jg 46 - 42
Jüre
 
08.06.2006
Velotour :
Punkt Siebni si 12 Männerriegeler und der Mosimann Pädi mit ihrne
Bikes zwäg gschtange und der Toni Kammermann het üs über
üsi bevorstehendi Tour informiert.
Vom Schueuhuus us simer uf Oberburg und dürs Lüterbach-Tääli ueche bis uf dMänziwilegg. S Wätter und d Temperature si optimau gsy und die drü Toure wo der Toni het vorgseh gha hei für jeder öpis bote. Nachere chüehle Schterchig simer de ume nidsi , gäge Schafhausen zue.
Es het gfägt ! Merci Toni für d Organisation !
Jüre
   
05.06.2006
Vereinsinfo 01/2006
Jüre
 
05.06.2006
Üses Program vor Männerriege-Reis isch jetz ou online ...
Jüre
 
25.05.2006
Bi wunderbarem Wätter si mir Hüt am Morge zu üsere Uffahrts-
Wanderig gstartet. Mir si vo üsem Schueuhuus über Lützelflüh,
Blasenwald, Hueb, Hueb-Neuhaus, Aspi, Löchli bis uf
d Hammegg . Potz het die Biise dobe möge schriisse !!!
Es isch MEGA-chaut gsy !
Aber das het üs aui nid dervo abbracht s glich luschtig zha!
Und trotz de chaute Finger hei d Ching fasch nid chönne höre
Hufise z'schiesse :o)
Merci viu mau au dene wo zu däm MEGA guete Tag hei
bitreit !!!
Es het cooli Föteli, lueg ... !

Jüre
 
10.05.2006
Auffahrtswanderung der Männerriege vom 25.05.2006
Hie chasch d Yladig und s Pländli ou achelade ...
Jüre
   
19.03.2006
Familienabend der Männerriege vom 18.03.2006

Unser Familienabend fand dieses Jahr im
Rest. Kalchofen in Hasle-Rüegsau statt.
Der Apèro-Tisch war gedeckt und bereits kurz nach 19.30h wurde angeregt diskutiert, glaferet und gelacht.
Sogar einen Örgeler hatten wir im Saal. Im Verlauf des Abends stellten wir aber fest, dass dieser nicht nur Örgeler, sondern vor allem ein lustiger Unterhalter war.
Service und Abendessen waren ausgezeichnet und ein Überraschungskonzert der Panflötengruppe Rüegsauschachen rundetetn den gelungenen und zufriedenen Abend ab.
Besten Dank an die Organisatoren und alle die unseren Familienabend besucht haben !
Fotos findest Du im Album

Jüre